søndag den 24. februar 2013

Nyt




Det er godt nok snart et par måneder siden, at det var nytår. Billedet er taget nytårsaften. I det nye år vil jeg prøve at vende mig til tanken om at jeg har voksne børn. At det ene af dem vil gøre mig til mormor. Jeg glæææææder mig meget og ser frem til det, men husker lige at krydse fingre for, at det skal gå godt, når den lille ny bliver født.
Samtidig med at jeg tænker på mormortitlen, brød min gamle computer sammen og nægtede at være min trofaste hjælper. Igen må jeg tænke nyt. Det bliver spændende med nye udfordringer.

5 kommentarer:

  1. Du skal nok nå er blive parat til mormortitlen, og måske godt at en frisk computer er parat, for du får sikkert brug for masser af mappeplads til verdens nye vidunder, når den tid snart kommer :-D

    SvarSlet
  2. Du kan tro jeg nyder den megen plads. Jeg ved at du får med henblik for at skildre familiens nye vidunder. Han er allerede blevet skannet, kigget på de lykkelige forældre bedsteforældre med flere. Ingenting er overladt til øjeblikket, hvor det sker.

    SvarSlet
  3. Hallo, så I ved allerede at babyen er han-køn. Sjovt, for så kan han jo sammen med Lea blive kommende små-kærester, ligesom Marianne og Niels tidligere :-D

    SvarSlet
  4. Hæ Hæ det kan da godt være. Det vil vise. Men med jævnaldrende de bliver de.

    SvarSlet
  5. Jeps, 100 procent, og så smiler vi alle :-D

    SvarSlet